lördag 27 juni 2015

Tränings app...

Har du svårt att träna? Eller tycker du bara att det är jobbigt? Äter du dåligt, inte mycket grönsaker? I så fall kanske jag skulle kunna hjälpa dig! 

På min telefon (iPhone vet ej om det funkar på andra mobiler) så har jag några hälso appar som jag ska dela med mig till er idag!

1.Lifesum heter den första appen den är grön med ett vit L i mitten, den här appen hjälper dig att äta nyttigare du skriver alltså in allt som du äter och hur mycket vatten du dricker du skriver även in ditt tränings pass under dagen! På appen får du då veta hur mycket protein, kolhydrater och fett som du äter på en dag den visar även hur mycket mer/mindre du ska äta och hur mycket du har bränt under dagen!

2.den andra appen heter seconds PRO den är röd med med ett vitt S i mitten och vita streck runt S:et. Då ställer man in på en viss tid, och så går man 20 sek och 10 spring och så där! En hel runda!

3. Sista appen heter RunKeeper den  är blå med en vitt människa som springer! Den här appen hjälper dig och se hur långt du sprungit eller gått och hur snabbt! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar