måndag 22 juni 2015

sims

En sak som jag tror inte att jag inte har berättat är att jag älskar att spela sims!  Nu har jag tyvärr bara the sims 2 men snart tänkte jag köpa en ny dator och då kommer jag också att köpa sims 4! Varför jag inte bara köper sims nu och har det på min dator är för gammal och kan därför inte ha sims 4 men som tur är kan jag ha sims 2 och jag tror att jag kan ha sims 3 också!
Det som är nytt med sims 4 är att man kan forma och göra mycket mer på själva gubben sen kan man också följa med simarna när dom åker och jobbar för på dom andra simsen så åker dom bara iväg och man får vänta hemma tills dom är hemma! Vad som mer är annorlunda ät att när man bygger hus så kan man lägga in färdiga rum vilket jag tycker är väldigt skönt!




                                                                       kram kram Wilma
http://www.bloglovin.com/blog/14214543/?claim=9n8sw943bes">Follow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar