måndag 13 april 2015

Nageltipps #4

Nu är det måndag igen och det betyder nageltipps! Jag vet att det inte har blivit det alla måndagar men det är svårt att hinna med varenda måndag så det blir många måndagar men inte alla! Ni såg kanske att jag skrev Nageltipps #4 idag på rubriken och det är för att det skulle vara lite kul att se hur många nageltipps jag kan komma på! Nu kommer i alla fall nageltippset!

Så här är det att jag har fått 4 nagellack från Isadora när jag fyllde år. Och idag tänkte jag bara räkomendera Isadora just för att dom tästar inte på djur och är ett bra märke! När man annvänder deras nagellack så blir dom of course snygga men också gör naglacket så att naglen stärks det betyder alltså att naglen växer snabbare och den är inte lika tunn så att den går inte av hela tiden vilket är bra, man vill ju inte ha naglar som går av hela tiden! 

Detta var mina nageltipps idag! ( just dom här nagellacken är i färgerna, gold sparkles, purple crush, clear och water rose) 

Kram kram Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar