måndag 2 mars 2015

Snygga och starka naglar

Hej hej jag tänkte ge ett tips på hur era naglar blir starkare och finare! om man vill ha starka naglar ska man först ta ett för lack som är helt genomskinlig det gör så nagellacket  håller bättre. Var noga med att förflackat har torkat helt  sedan tar du på ett nagellack valfritt så klart! När du lägger nagellacket börja med att dra av lite av nagellackets penseln sedan drar du i mitten av nageln och tar på båda sidorna i bland blir det klumpar i mitten. När man är klar då kan du dra bort all färg på penseln och dra bort klumparna. Om det blir färg utanför så vänta du tills det torkar och tar en topps med nagellacksborttagning och tar där det blir färg! Sedan när det har torkat helt så tar du ett efterlack som du kan köpa bla på Kiks! Det hjälper din nagel att bli stakare och att det blir glansigt på nageln! Testa detta och jag hoppas du blir nöjd det blev jag!
   Ska försöka göra nageltipps varje måndag så håll utkik då! 
Kram kram Wilma
                       



Trind använder jag som förstalack sen tar jag det ljus rosa nagellacket från Isadora sen avslutningsvis tar jag Depends överlack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar